HARMONOGRAM PRAC POWIATOWEGO CENTRUM REKRUTACJI
działającego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie i w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku powołanego do elektronicznego przeprowadzenia rekrutacji uczniów do klas pierwszych szkół ponadgimnazjalnych w powiecie bytowskim.
1. Do 13 maja 2013 r. Prace przygotowawcze przeprowadzenia elektronicznej rekrutacji
do klas pierwszych w roku szkolnym 2013/2014:
➢ opracowanie projektu podania dla kandydatów do szkół ponadgimnazjalnych,
➢ Testowanie programu komputerowego obsługującego rekrutację ( nauczyciele informatycy szkół ponadgimnazjalnych),
➢ prowadzenie akcji informacyjnej wobec absolwentów i ich rodziców.
2. Od 16 maja do 24 czerwca 2013 r. przyjmowanie dokumentów przez sekretariaty szkół ponadgimnazjalnych wskazanych w pozycji pierwszej na podaniu.
3. Od 27 czerwca do 2 lipca 2013 r. do godz. 12.00 - przyjmowanie kopii lub oryginałów świadectw ukończenia gimnazjum ( wskazane jest dostarczanie oryginałów dokumentów ) i kopii zaświadczeń o wynikach egzaminu gimnazjalnego w sekretariatach szkół ponadgimnazjalnych wskazanych w pierwszym wyborze.
4. 27 czerwca - 3 lipca 2013 r. :
➢ praca szkolnych komisji rekrutacyjno-kwalifikacyjnych w celu wprowadzenia danych o osiągnięciach i wynikach egzaminacyjnych kandydatów,
➢ zakończenie rekrutacji, wyłonienie kandydatów do szkół.
5. 4 lipca 2013 r. :
➢ do godz. 12.00- ogłoszenie przez dyrektorów szkół list kandydatów przyjętych do szkoły,
➢ publikacja list kandydatów przyjętych do szkół na stronach internetowych danej szkoły ponadgimnazjalnej.
6. od 4 lipca 2013r. od godz. 12.00 do 8 lipca 2013 r. do godz. 12.00 przyjmowanie potwierdzeń woli podjęcia nauki w Powiatowym Centrum Rekrutacyjnym
( w Bytowie w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych, w Miastku w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych) w postaci oryginałów świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego.
7. 9 lipca 2013 r.
➢ do godz. 12.00 - ogłoszenie przez dyrektora listy uczniów przyjętych do szkoły ,
➢ publikacja list kandydatów przyjętych do szkół na stronach internetowych danej szkoły ponadgimnazjalnej.
8. od 9 lipca 2013 r. od godz. 12.00 do 11 lipca 2013 r. do godz. 15.00
przyjmowanie przez szkoły, które dysponują wolnymi miejscami oryginałów dokumentów
uczniów nieprzyjętych w dniu 9 lipca 2013 r. ( praca komisji-SKR ).
9. 12 lipca 2013r. do godz. 12.00 - ogłoszenie listy kandydatów przyjętych w szkołach, które nie dokonały naboru w dniu 9 lipca 2013 r.
10. 26-28 sierpnia 2013 r.
przyjmowanie przez szkoły, które dysponują wolnymi miejscami oryginałów dokumentów uczniów nieprzyjętych w dniu 12 lipca 2013r. ( praca komisji-SKR ).
11. 30 sierpnia 2013 r.
Do godz. 12.00 - ogłoszenie przez dyrektora listy uczniów przyjętych do szkoły.